به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری همدان)، جواد نگاهداری گفت: با توجه به ارزیابیهای سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای از عملکرد سامانههای ۱۴۱ سراسر کشور در راستای ثبت شکایات کاربران جادهای و چگونگی رسیدگی به شکایات مردمی، استان همدان رتبه برتر را بین استانهای سراسر کشور کسب کرد.
وی مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع جادهها را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استانهای برتر نام برد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان افزود: رانندگان حرفهای و کابران جادهای میتوانند تمامی مشکلات و شکایات خود را در مورد وضعیت رویه آسفالت راههای استان شامل وجود اجسام زائد در سطح جاده، چاله، سرقت و نقص تابلو وعلائم و...را از طریق سامانه ۱۴۱ به راهداری اعلام کنند.